×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
لزوم توجه به حوزه گردشگری صومعه سرا/ توهین به دور از اخلاق است/اختلافات سبب ضربه به مردم می شود

به گزارش میرزاکوچک نیوز، سعید رحمت زاده در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: کشور امکانات لازم برای فعالسازی و پویایی را داراست اما عدم مدیریت کارآمد کشور را در حوزه اقتصادی دچار مشکل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت جامعه کارآمد باشد افرود: هدف ما از آمدن به صحنه انتخابات غیر از این نیست.

این کاندید صومعه سرا با اشاره به اینکه موافق شفافیت آرا است گفت: متاسفانه کسانی که موافق شفافیت آرا در مجلس بودند آن را به سمت اجرایی نشدن پیش بردند.

رحمت زاده با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا دارای فرصت های زیاد گردشگری و اقتصادی است تصریح‌کرد” صومعه سرا دارای تالاب،مرتع و مناطق گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه تنیان بام صومعه سرا است و باید با این نام در سطح کشور مطرح شود تا بتوان از این نام‌برای بهره مندی از اعتبارات استفاده کرد خاطرنشان کرد: یکی از بخش های رونق اقتصادی توجه ویژه به حوزه گردشگری است.

رحمت زاده یکی از مشکلات شهرستان را خام‌فروشی محصولات عنوان کرد زیرا بازاری برای عرضه نداریم افزود: لازم است که بازار عرضه برنج در این شهرستان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی و شرکت ابریشم با توجه به اینکه روزی پویا بودند اما امروز نیمه تعطیل و تعطیل هستند گفت: برخی از استان ها از فرصت ها استفاده کرده و شهرک صنعتی احداث می‌کنند اما در صومعه سرا کارخانه های فعال تعطیل می شوند.

وی با رعایت اخلاق در انتخابات تصریح‌کرد: اختلافات سبب ضربه به مردم می شود و نباید مستقیم و غیر مستقیم به دیگران توهین کنیم‌ و عملکردها را زیر سوال ببریم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.